کد مطلب:314589 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:184

به همین ابوالفضل شما رجوع می کنیم
10. پسر یكی از تجار مشهد در آلمان دانشجو است. برای پدرش نوشته بود: پدر، برای من بنویس كه حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام از امامان است یا از امام زادگان؟ چون من با یكی از همكلاسی هایم كه مسیحی است بر این موضوع بحث داریم برای این كه روزی من با او و همكلاسی دیگرم سوار ماشینی بودیم. در جاده ی كوهستانی بسیار مرتفعی كه در دو طرفین كوه و دره ی عمیق بود، ماشین سرعت زیادی داشت و ما از پیچ سرگردنه غافل بودیم. همین كه ما به آن مكان رسیدیم (میان كوه و دره ی عمیق) ماشین به طرف دره عمیق به سرعت جلو می رفت و چاره ای از دست ما برنمی آمد كه یك بار من بی اختیار گفتم: یا اباالفضل، پدر ماشین با یك وجب به لب دره بدون این كه به مانعی برخورد كند، در جا ایستاد. ما سه نفر با ترس و لرز آهسته از ماشین پیاده شدیم و كنار جاده در دامنه ی كوه نشستیم و بسیار مضطرب و وحشتزده بودیم هر ماشینی كه می رسید و این منظره را می دید با شدت و تعجب و شگفت به ما می گفت: چه كردید كه این گونه نجات یافتید؟ بعد از این كه مقداری آرامش یافتیم سوار شدیم و به منزل باز گشتیم.

یكی از رفقای مسیحی به من گفت: آن كه صدایش زدی و به فریاد ما رسید كیست؟ گفتم: یكی از امامان ماست. دیگر رفیق مسیحی گفت: در خانه ی ما هر گاه كار



[ صفحه 578]



مشكلی و محالی پیش آید كه از وسائل عادی مأیوس شویم، به همین ابوالفضل شما رجوع می كنیم و نجات خود را و رهایی مشكل را از او می خواهیم و نجات می یابیم.

یك روز از مادرم پرسیدم این شخص كدام یك از بزرگان مسیحیت است؟ گفت این آقا یكی از امام زادگان مسلمین است. حالا پدر برای من بنویس كه امام است یا فرزند امام؟